Royal Black
Assalamualaikum
I'm the owner of this blog :)
This blog is my diary exclusively for me
to express all that is in my heart
whether happy or sad,
and all of my feelings.
I will not expose my identity in public.
I will express myself with the name of
'saya or aku' :)
My Story Now!
Saturday 18 May 2013 | 11:25 | 0 comments

Assalamualaikum semua (:
Dah lama2 sgt tak mengupdate blog, akhirnya dapat juga saya update blog  saya ni, happy sangat, rindu DearDiary ni (:

The post before this post merupakan hari terakhir saya bekerja. Memang sedih prasaan saya masa tu, bercampur aduk rasanya, happy + sedih + marah + dll (: nak tahu cerita sebenar baca lah post saya sblum ni :'(

Alhamdulillah, skrg saya sudah merasa sdikit nikmat ketenangan yg Allah berikan. Mungkin sbb saya meredhakan semua yg dah ditakdirkan dalam hidup saya ni (:
Alhamdulillah Ya Allah (':

Now, berbalik pada realiti saya sekarang. Saya bersyukur sangat sbb dapat tawaran ke matrikulsi dan uitm (: but, the problem is aku dapat uitm mana weyy?!! Apsal surat tawaran tak keluaq lg? Aku harap2 dapat uni yg dekat2 je. Yelah kalau jauh2, susah lah, bajet kos perbelanjaan melambung ke langit wohh! Ingat aku kaya ke, haha :D tape tape bnyak2 berdoa eh (: DearDiary's Readers sekalian, saya harap awak semua doakan kejayaan dan kesejahteraan pemilik DearDiary ni okay? Maksudnya saya lah! Thanks :')

Kalau saya pegi matrix, takut! Takut sempot tgah2 jalan, yela saya takde lah pandai mana pun :| cukup2 makan je nak hidup, hee :D
Btw, saya akan bnyak2 berdoa, istikharah untuk pilih mana yang baik untuk hidup saya (:

Huhuhu, panjang berceloteh ni, dah pagi ni, Sayang saya pun dah kroh kroh dah. Dah lewat ni, mahu tidur (:

Thanks kepada yang sudi membaca (:
Thank DiarykuSayang, ILOVEYOU.
Goodnight :')
Assalamualaikum..

Labels: , , , , , ,



0 Comments:

Post a Comment


Thanks sudi baca Diary saya. Saya nak awak comment sikit, bole? ^_^


Old things | New things