Royal Black
Assalamualaikum
I'm the owner of this blog :)
This blog is my diary exclusively for me
to express all that is in my heart
whether happy or sad,
and all of my feelings.
I will not expose my identity in public.
I will express myself with the name of
'saya or aku' :)
Happy Fasting Wishes :')
Friday 12 July 2013 | 00:20 | 0 comments

Assalamualaikum semua..
Lama tak dgar khabar. Apa khabar semua?? I miss uolls! Especially My Miss Diary ^_^

Memandangkan sekarang bulan Ramadhan, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut dan Menjalani Ibadah Puasa kepada seluruh umat Islam di dunia ini ye. Semoga kita semua mendapat rahmat dah berkah dari-Nya (:

Ampun maaf dipinta kpd semua orang. Semoga ibadah yang kita lakukan selama bulan puasa ni diterima olehNya, amin (:

Bagi anak2 perantau yg belajar atau bekerja jauh dari family, dapat kuatkan semangat dan tabah menghadapinya (: Semoga pada hari lebaran nanti kita dapat sama2 berkumpul bersama ahli keluarga tersayang <3

Sekian saja dari saya dalam pos ini.
Assalamualaikum (:



0 Comments:

Post a Comment


Thanks sudi baca Diary saya. Saya nak awak comment sikit, bole? ^_^


Old things | New things