Royal Black
Assalamualaikum
I'm the owner of this blog :)
This blog is my diary exclusively for me
to express all that is in my heart
whether happy or sad,
and all of my feelings.
I will not expose my identity in public.
I will express myself with the name of
'saya or aku' :)
How about my feeling?!
Thursday 4 July 2013 | 09:05 | 0 comments

Assalamualaikum..
Hai semua... Sihat? Rindu kat miss diary saya ni tau (:

Diary kali ni macam nak nangis je tau.. Aku kan student baru kat uni ni. Aku dah ada Sayang aku sendiri. Tapi tanpa aku duga, masa kat u ni ada someone really care about me, he near me.. I have spirit when I look at him. Dia slalu bagi aku semangat untuk belajar, aku jadi macam serba salah bila aku baik dgn dia. Aku tak curang pun dgn Sayang aku. Cuma aku suka kawan dgn someone tu. Tapi aku takut prasaan suka tu akan berputik. Im really scare :( aku takde niat pun nak menduakan sayang aku. Huuu... Kawan aku tu baik, dia suka berkias-kias tau. Kdg2 dia terlalu berterus terang.tapi dia tahu aku dah ada Sayang aku. Aku harap dia faham. Aku taknak amek langkah yang terburu-buru. Bagi aku dua2 baik, masing2 ada cara tersendiri untuk memenangi hati aku. Aku redha atas ketentuanNya. Semoga Allah sentiasa memberi petunjuk kat aku. Amiiinn (ღ⌣́_⌣̀ღ)



0 Comments:

Post a Comment


Thanks sudi baca Diary saya. Saya nak awak comment sikit, bole? ^_^


Old things | New things